Image Hosted by ImageShack.us
LA VIA LÀCTIA
FI DE LA VIA LÀCTIA
Image Hosted by ImageShack.us
ATENCIÓ!!
El blog oferirà aquests dies continguts especials de l'últim programa, després quedarà obert per a recordar-lo. Les seccions, telèfons, correus, concursos... quedaran tancats i en desús. Gràcies per la colaboració fins al moment! Els que vulgueu, ens veiem per la Comunitat Manzana Ácida amb fòrum a http://manzanaacida.mejorforo.net Salutacions!

Xat Via Làctia

Anirem fent algunes quedades próximament,us esperem!
Get your own Chat Box! Go Large!

10 de març 2008

LA VIA LÀCTIA 10-3-08

Avui, tal i com es va avisar, La Via Làctia emet en horari de 'prime time' desde les 22h a les 24h per provar si aquest horari agrada més als telespectadors que sempre es queixen de que el programa es fa molt tard. En aquest programa, després de que en Rocco mostrés un parell de noves fotos del concurs del sofà més lleig, s'han triat dos nous candidats de càsting de colaboradors, per una part, i tres persones del públic com a jurats. Per altra banda, s'ha començat amb una taula crítica sobre la pasada gala de 'Salvemos Eurovisión' en que guanyava Chiquilicuatre i en la que, segons s'ha comentat, hi havien favoritismes per Coral, qui finalment no va guanyar però va quedar en segona posició. També s'ha comentat sobre la forma de retransemtre els sondejos, votacions, conexions i resultats electorals d'ahir diumenge en que el PSOE guanyava novament el govern d'Espanya. Tot seguit ha tingut lloc la primera prova als candidats del càsting: havien de trucar a un número escollit xifra a xifra pel públic per trucar a una persona a qui mantindre durant un minut i conseguir que diguessin 'Michael Jackson' però cap telèfon era respòs i quan finalment un home ha agafat el telèfon ha penjat dient que no li interesaba. Finalment, i després d'altres seccions com la d'una ballarina que es treia metres de collar de perles dels seus 'baixos', els candidats del càsting han hagut de fer uns passos de ball desprès de haber-los ensajat amb uns ballarins/es durant el transcurs del programa, i el jurat ha decidit que entre l'Orestes i l'Elisabeth, fos aquesta última la nova guanyadora.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

No os fieis de los castings estan todos amañados y lo digo porque he estado en los dos que se han hecho y da la casualdiad que se sabe el ganador antes de comenzar el programa.
El chico que ha participado hoy no ha ganado porque el jurado eran personas anónimas normales y corrientes, pero ese chico sabia el nombre de los guardias, ha llegado poco antes de comenzar el programa cuando a todos los que van de público los concentran una hora antes.
Ha podido traer a todos sus amigos que aunque no cabian en el plató no les han dicho nada.
El jueves dio la casualidad que minutos antes de comenzar el programa vino un chico que resultó ser mister girona y que pasó incluso sin ahebr ganado.

Anònim ha dit...

Gracias por tu participación!
Yo no se si están amañados o no, quiero confiar en que no... Piensa que si hubieran querido que Mister Girona ganase desde el principio hubieran amañado los sobres o algo en lugar de darle segunda oportunidad, quizás por ser el primer día o por verle mejor preparado...no? En cuanto al chico que llegó ayer, si llegó más tarde, con amigos y conocía a los porteros como dices, y hubiran querido que ganara, entonces hubieran puesto un jurado amañado o algo así...no? Por otro lado se vió que las llamadas no estaban preparadas ya que ninguna funcionó...
De todas formas gracias y hasta otra!!

Anònim ha dit...

Me parece patetica la representacion que vamos a hacer en eurovision, por favor............ como podemos ser tan cutres....
El programa de ayer jordi con un horario fantastico intenta que pueda ser asi, lo pase genial.

sergio

Anònim ha dit...

El chico de ayer al finalizar el programa se fue hacia donde estaba todo el equipo, cuando saliamos le escuché decirle a su pandilla que el productor le habia dicho que lo suyo iba para largo y no se quedaría solamente en ese programa.
Marc el de la semana pasada tuvo coincidencias con este chico.
1-los dos llegaron tarde al programa.
2-los dos tenían contactos en el programa, Marc estuvo al día siguiente como INVITADO en Aruscitys, donde le preguntaron que que haría sino conseguís entrar en el mundo de la comunicación.
El chcico de ayer es vecino de Jordi, conocía a todo el equipo, hasta hizo que dejaran pasar a aamigos suyos una vez comenzado el programa, diciendoles que debían decirle al guardia para entrar y que sino salía él.
Marc pasó por pena, ya que ganó malaui o como sea, y casualmente el chico este no pasó cara al público pero si que lo hizo ante el equipo.
Todo está amañadísimo.

Anònim ha dit...

Nois. Pot ser possible lu de la noia i les perles amagades a la vagina, la cara de la lola era tot un poema miranla, no se si tot
allo era veritat, tinc els meus dubtes

judith

Anònim ha dit...

Bueno no he escrito ninguna vez. Pero estos comentarios me han llamado la atención. Tengo que deciros que hoy me presentaré al cásting. Yo no conozco a ninguno del equipo, me van a pasar a recoger como a todo el público, y si salgo elegido para hacer el cásting comprobaré si todo esta amañado. Eso no quiere decir que si no me cogen lo este. Mañana os cuento que tal me pareció la experiencia. Es mi sueño trabajar en la tv, y por mi bien, espero que sea todo limpio, que hasta el momento no lo he dudado ni un solo momento. Un saludo y felicidades por el blog.

Anònim ha dit...

El Programa de hoy martes 29 abril,
ha sido sin duda alguna el mejor programa realizado hasta la fecha, de lo cual me alegro enormemente.
Ha sido divertido y entretenido dos de las claves fundamentales para el buen funcionamiento de un programa.