Image Hosted by ImageShack.us
LA VIA LÀCTIA
FI DE LA VIA LÀCTIA
Image Hosted by ImageShack.us
ATENCIÓ!!
El blog oferirà aquests dies continguts especials de l'últim programa, després quedarà obert per a recordar-lo. Les seccions, telèfons, correus, concursos... quedaran tancats i en desús. Gràcies per la colaboració fins al moment! Els que vulgueu, ens veiem per la Comunitat Manzana Ácida amb fòrum a http://manzanaacida.mejorforo.net Salutacions!

Xat Via Làctia

Anirem fent algunes quedades próximament,us esperem!
Get your own Chat Box! Go Large!

16 de febr. 2008

ENTREVISTA A JORDI GONZÁLEZ SOBRE EL NOU PROGRAMA

Jordi González: "Ara em veig capaç de plantar cara a TV-3"

PLURIEMPLEAT TELEVISIU 46 ANYS NASCUT A BARCELONA VA PRESENTAR 'LES 1.000 I UNA' (TV-3), 'VITAMINA N' (CITY TV) I 'TNT' (T-5) ENTRE ALTRES PROGRAMES.

--¿Com definiria La via làctia?
--És l'evolució dels late night magazín de mitjanit que he realitzat a Catalunya, com Les 1.000 i una (TV-3) i Vitamina N (City TV).

--¿Pot concretar una mica més?
--Vitamina N era un projecte de principis de segle i La via làctia ho és de la meitat de la primera dècada. Respon al concepte de late night d'autor a Catalunya. Aquí m'ha donat una proximitat que no s'aconsegueix en altres bandes.

--¿Tanta és la diferència?
--El fet de parlar en català ens fa molt més pròxims. Pintar un programa molt cosmopolita quadra molt amb l'esperit d'aquest país, que és molt integrador.

--¿Quins ingredients tindrà?
--Actualitat, entreteniment, sorpresa, participació... És un petit format que aspira a fer companyia a la gent. Des de 8TV no plantarem cara a les grans produccions de les cadenes generalistes, però sí que em veig capaç de plantar cara a TV-3, que està passant una llarga apatia. Si no rectifica, acabarà sent una tele residual. Fa cinc anys era líder i ara, amb sort, queda la tercera, i això no és un mèrit dels altres.

--¿Què aportarà La via làctia?
--Doncs el que esperaries que t'oferís un late show, com cinema, llibres i moda, i coses que no apareixerien mai en un programa, com dues senyores de 82 anys que explicaran l'actualitat. Incorporem una secció literària, a la una de la matinada, que crec que serà l'estrella del programa.

--¿Per què torna a 8TV?
--M'ha convençut el sostre de llibertat que tinc al Grup Godó. M'han donat les eines que demano per fer un programa.

--¿Quines són aquestes eines?
--Absoluta confiança per treballar, que jo sigui responsable de l'espai i que no em prohibeixin ni m'imposin algú. Aquesta llibertat espanta.

--¿Vol dir que aquesta llibertat no l'ha tingut en altres televisions?
--Són límits que m'he imposat jo mateix, perquè m'agrada ser coherent amb la cadena on treballo.

--¿Quan acabarà La noria?
--Quan l'audiència se'n cansi. Continuo vinculat a Tele 5 fins al 2010.

--¿Aguantarà el ritme?
--Sí, ho he fet altres vegades. Se sobredimensiona molt la feina d'un comunicador. No sóc dels que va a treballar a les vuit del matí.